S-kanyar átvágása az Aggtelek—Jósvafő műúton. A sziklás, kemény karsztfelszínen embert és gépet próbáló munka volt ez a kis nyomvonal-korrekció, amellyel a ’30-as években kiépült ...útszakaszt biztonságosabbá tették az autós-motoros és autóbuszos turizmus számára. A régi ívek a mai napig megvannak az út két oldalán.
A mára eltűnt Aggteleki-tó, a karsztvidék egykor tiszta vizű, sötétkéken csillogó gyöngyszeme. Eutrofizációja a 80-as években, apadása (elszivárgása) a 90-es évek elején kezdődött, ...utoljára 1992/93-ban volt teljes a vízfelülete. Ma büdös, rekettyés mocsár van a helyén.
Az oldal használatával Ön tudomásul veszi, hogy cookie-t helyezünk el eszközén (bővebben itt). Bármikor megváltoztathatja a cookie beállításait, azonban ezek után az oldal hibátlan működése nem garantált.
Hozzászólások
2025. 06. 13. 15:15S-kanyar átvágása az Aggtelek—Jósvafő műúton. A sziklás, kemény karsztfelszínen embert és gépet próbáló munka volt ez a kis nyomvonal-korrekció, amellyel a ’30-as években kiépült ... útszakaszt biztonságosabbá tették az autós-motoros és autóbuszos turizmus számára. A régi ívek a mai napig megvannak az út két oldalán.
2025. 01. 06. 16:38A mára eltűnt Aggteleki-tó, a karsztvidék egykor tiszta vizű, sötétkéken csillogó gyöngyszeme. Eutrofizációja a 80-as években, apadása (elszivárgása) a 90-es évek elején kezdődött, ... utoljára 1992/93-ban volt teljes a vízfelülete. Ma büdös, rekettyés mocsár van a helyén.